خو عضو شو.....
 
زیر 20 سال
جمعه 5 آبان 1391برچسب:عکس عاشقانه عکس خوشمل عکس سکسی, :: 19:35 ::  نويسنده : jet boy
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

Shayan_jsp Saying...
ساعت21:04---7 آبان 1391
سلام عزیزم... خب به حرف اونام گوش نکن مگه هر کی هر چی گفت باید سری Okیشو بدی؟؟؟!

خیلیا از روی حسودی میخوان با این جور چیزا وبت رو طعتیل کنن و مطمئنم باش که وبت بسته ام میشه... کلی مطالب جالب میشه گیر آورد... من خودم درباره ی رفاقتای دختر و پسرو مطلب جالب دوست دارم چرا به اون چیزا اختصاص کامل نمیدی وبت رو...؟ بیا یه مدت کوتاه این کارو انجام بده (نه 3 / 4 روز) بد بیای بگی شایان هیشکی نظر نمیده...! من تظمین میکنم نتیجه میگیری ولیییییییی صبرم کنارش لازمه!!!



***یه پست گذاشته بودی (فک کنم اولین پستتم بودش) که درباره ی این جور رابطه ها بود... من خیلی خوشم اومد به شخصه و همین باعث شد که لینکت کنم تو وبم...



اینو جدی میگم: من هر وبی رو لینک نمیکنم... پس به همون روال پیش برو تا ازت خوشگل حمایت کنم...
پاسخ:باشه مرسی امتحان میکنم...


Shayan_jsp Saying...
ساعت15:18---6 آبان 1391
میخوای بدونی چرا دارم اینطور باهات صحبت میکنم؟ فقط یه دلیل داره... (سعی کن بی ادب نباشی چون ممکنه یکی بی ادب تر از خودت به پستت بخوره...) و الا چرا باید بیام باهات بد صحبت کنم؟؟! (هر چیزی رو که دلت میخواد رو روو وبت ننویس / شاید یکی دوست نداشته باشه حرفای بد از زبون تو روی وبت ببینه؟ برو به پست ثابتت که روی بالای وب قرار دادی یه نگاه بنداز بد بیا بگو مگه من چی گفتم... در غیر این صورت وبت عالیه از بازدید کننده های خوب وبلاگتم خواهم شد...
پاسخ:مرسی دوستم باشه چون تو گفتی برش میدارم بجاش یه چیز دیه میزارم مرسی بازم بیا وبم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 38843
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1